środa, 13 marca 2013

Nowenna w intencji naszych prześladowanych księży, dzień n°6



Nowenna w intencji naszych prześladowanych  księży, dzień n°6



"I dam wam serce nowe i  ducha nowego położę wspośród  i wyjmę serce kamienne z ciała waszego, a dam wam serca mięsne. A ducha mego położę wpośródku  was, i uczynię, że według  przykazań moich chodzić, sądów moich strzec i czynić je będziecie. I będziecie mieszkać w ziemi, którą dałem ojcom waszym, i będziecie mi ludem, a ja wam będę  Bogiem, to mówi Pan Wszechmocny." (Ezechiel XXXVI, ca. 26-28)
O Boże mój, te słowa odnoszą się do nawrócenia narodu żydowskiego,  które  już niedługo przyjdzie i nastąpi na końcu wielkiego ucisku jaki nas czeka, mniej więcej w  czasie poświęcenie Rosji Niepokalanemu Sercu Maryji.
Mój Boże, w czasie wydarzeń, jakie nas  czekają, przeciętność jest niemożliwa. Musimy być święci i Twoi księża jeszcze bardziej. To nie jest możliwość, ale obowiązek.
Mój Boże, wyrwij  nasze serca z kamienia i daj nam mięsne serce, jak zrobisz to  wkrótce dla Żydów. Mój Boże, uczyń nas wielkimi świętymi! Naucz nas skutecznie błagać Ciebie o  zbawienie świata, aby  ograniczyć zakres kary, którą ześlesz   za jego świętokradztwa, jego niegodziwe prawa i apostazję kościelnych  władz. Mój Boże, prosimy Cię dla Twoich   kapłanów i dla nas samych o wielką miłość i zapał, który odpędzi od nas  wszelki strach.
Duchu Święty, błagamy Cię: przyjdź do nas i swoich drogich kapłanów  i odnów nas całkowicie i radykalnie. Amen.